wtorek, 26 czerwca 2018

Bramki 26.06.2018 Wreszcie pada Swiętojański opad..............

Bramki: Wreszcie mamy upragniony deszcz.  Zawsze od dawien dawna, wierzono iż,w okresie po Sw.Janie  musi spaść wreszcie upragniony deszcz. I tak się też stało. Na ten deszcz bardzo czekały nasze posadzone, w tym roku rośliny. Szczególnie te,które będą miały rosnąc długo i powinny się dobrze ukorzenić. Winorośl już się pięknie rozwija. Borówka Amerykańska w tym roku ma nawet ładny plon.............. Dzisiaj chciałam Was moi kochani zapytać jak wam się podobał serial telewizyjny pod tytułem "La,la  Poland". Miał to być  taki kabaret telewizyjny ośmieszający naszą rzeczywistość i ludzi żyjących w naszym kraju. To jak dla mnie było czymś okropnym.  Obejrzałam raptem dwa odcinki i to nie całe, bo po prostu wymiękłam. Biedni aktorzy, robili co mogli ale ,nie udało im się tej miernoty uratować. I wtedy przypomniałam sobie  dawne produkcje kabarety literackie z" Kabaretem starszych panów" na czele i" Kabaret Olgi Lipińskiej".Jaki inny poziom i wykonanie. I od razu mi przyszło na myśl pytanie .Czy wtedy publiczność telewizyjna była inna, bardziej wykształcona ,inteligentniejsza,wrażliwsza. ?Nie ,chyba nie, chociaż czasem ,mam wrażenie ,że ogromnie obniżył  się poziom wszystkich produkcji tv zarówno tych filmowych jak i innych. Nie ma teatru telewizji podobno z braku finansów na ich produkcję ale,jednocześnie są pieniądze na produkcję wielu gniotów, które się produkuje. Wyobrażam sobie przed jakim problemem stanęła  teraz produkcja serialu "Trzecia połowa".Nie, tak to miało być.Bo przecież mieli wielkie nadzieje w Polskiej drużynie a tu  kiepsko. Ogromne pieniądze na reklamę się też chyba nie zwrócą  .......... Ale żyć trzeba dalej....... Miłego dnia Wasza Halina cdn.

Brak komentarzy: