środa, 20 czerwca 2018

Bramki 20 czerwca 2018 roku .Czy szamani zrobili swoje?

Bramki . Sroda-pogoda wietrzna ale ,słoneczna.Bardzo potrzebny deszcz. Deszczu .Jeśli gdzieś blisko jesteś ,zajrzyj choć na kilka minut do naszych Bramek.  Będziemy radzi kiedy choć kilka kropli spadnie na usychającą z tęsknoty ziemię.................. Wczorajszy dzień pozbawił / przynajmniej mnie / na jakiś czas złudzeń co do kondycji naszego zespołu. Nie będę, się tu wymądrzała ale, tak zaczarować naszych chłopców mogli tylko "szamani".Popełniali szkolne błędy a to, już się inaczej, nie da wytłumaczyć, jak tylko tym ,że jakieś siły nie czyste, maczały w tym palce.Moi kochani a ,co będzie dalej ? pożyjemy ,zobaczymy..........Ja ze swej strony ,życzę im jak najlepiej i proszę tylko o jedno ,niech nasz miłościwie nam panujący pan Prezydent ich nie odwiedza,bo on przynosi pecha.I jeszcze jedno, ogromnie podobała mi się wypowiedz pana Prezesa Bońka na gorąco po meczu. Wyważona mądra wypowiedz człowieka który na piłce nożnej zna się jak mało kto. I to by było na tyle. Po meczu wypiłam sobie kieliszek nalewki na młodych orzechach i mogłam sobie spokojnie poczytać a potem spać i o dziwo noc miałam spokojną.Dobrego dnia  Wasza Halina cdn.
Ten kwiatek to dla pana Zbigniewa Bońka pięknie dziękuję.

2 komentarze:

Mariaokmar pisze...

Halinko błąd ci się wdarł do wpisu w samym tytule...pozdrawiam.

halina40013blogspot.com pisze...

I jak tu nie wierzyc w nieczyste siły taki błąd w dacie? wstyd a może coś w tym jest?