czwartek, 7 czerwca 2018

Bramki 7 czerwca 2018 roku.

Moi kochani ! W zwiazku z z problemami na publikowanie moich tekstów na fejsie w okienku "co słychac?" Publikowałam prawie przez 15 miesięcy, swoje codzienne małe  posty do moich przyjacioł z fejsa To była moja taka codzienna rozmowa ,kto czytał .To wie jak to było.Niestety, popadłam w niełaskę .Od kilku dni nie mogę swoich tekstów opublikować, ulatują w kosmos.Nowa " dobra zmiana" dogadala sie z niezależnym do czasu Facebookiem i postanowili zaingerować .Mam nadzieję ,ze na blogu już nie zaingeruja w moje wpisy i będę je mogła publikować na Facebooku Mało sie znam na matematyce i informatyce  i wiem ,tylko tyle ,że tak nagle nic się nie dzieje.Nagle zaczeli znikać moi znajomi,ich wpisy do mnie jako komentarze nie dochodziły, nastąpiła szczególna dyskretna inwigilacja i cenzura.Ostatnie dwa dni  udowodniły mi ,że ja jako ja, jestem nic nie znaczącym pionkiem w tej ogromnej machinie sieci ktorą roztoczono nad nami.Pogoda dzisiaj w Bramkach piękna i jeśli tak się utrzyma do wrzesnia co najmniej będzie to "lato stulecia".Na razie to tyle  i serdecznie pozdrawiam i zycze wspaniałego słonecznego dnia  napisała Halina cdn.
Taki jest stan mego ducha 

Brak komentarzy: