niedziela, 16 października 2011

niedziela wieczor.........

Wydawalo mi sie ze nie mam dzisiaj,o czym napisac.Jednak po obejrzeniu dzienniku w tvPolsat postanowilam sie podzielic z moja radoscia.Otoz od jakiegos czasu z  CNN wiedzialam ,ze moj ulubiony byly prezydent Bill Clinton jest chory.Dzisiaj  zobaczylam go w dobrej formie/po operacji bypassow/na uroczystosci z okazji 10 lat jego fundacji promujacej "zdrowy styl zycia i odzywiania".Jednoczesnie obchodzil urodziny 65 lat swgo zycia.Jest w doskonalej formie,pogodny,pelen werwy.Jego usmiech jest w dalszym ciagu pelen uroku,a przy nim wiernie mu towarzyszaca zona Hillary i corka Chelsea..Spiewala szokujaca Lady Gaga wystylizowana na Merlin Monroe.Tez spiewala dla prezydenta,ale jaka to byla inna jakosc.No-coz inne juz sa czasy.Bill Clinton jest teraz weganem a,ktos kto sledzil jego zycie wie ,ze bardzo lubil zjesc soczystego steka i hamburgera.Teraz promuje i stosuje zdrowy styl zycia,wspaniale wyglada ,i cieszy sie zyciem oby jak najdluzej.Ja juz kiedys pisalam ,ze przeczytalam wszystko o nim co bylo dostepne w jezyku polskim na jego temat.To byl moj idol.Mimo roznych perypetii malzenskich potrafil sie pieknie porozumiec,z swoja zona.Sztuke kompromisu opanowali oboje do perfekcji i chwala im za to.Wspaniali ludzie.Bardzo sie ciesze ze moglam to dzisiaj napisac, i mysle ,ze niektorzy z Was ktorzy trafiacie na mego bloga tez podzielacie moje zdanie.I to by dzisiaj bylo na tyle.Hala cdn.

2 komentarze:

~http://bakhitaa.bloog.pl/ pisze...

Szczerze powiedziawszy nigdy nie pasjonował mnie postać Clintona, ale przeczytałam z zainteresowaniem.Jak tam zdrówko? Katar poszedł precz?Maria

~halina40013 pisze...

Witaj Mario!Bardzo mnie ucieszylo ze tak zywo reagujesz na moje blogowanie.Co do Billa Clintona-to moj ulubiony prezydent USA.Podobal mi sie mimo wielu okropnych wad.Bo byl taki z krwi i kosci.No i to jego granie na trabce....zniewalajacy usmiech....Oj!dal sie lubic.Mam jego wspomnienia -opasle tomisko.Ale dobrze sie czyta.Wogole to lubie czytac takie wspomnienia slawnych ludzi.Poznawac ich zycie.,ich biografie.Jeszcze raz dziekuje za zywa reakcje na mego bloga.Nie chce mi sie juz bardzo pisac-nie bardzo mam o czym i niestety zbyt czesto sie powtarzam.Mam dylemat czy skonczyc to pisanie cz nie?Oto jest pytanie?Pozdrawiam serdecznie.