wtorek, 28 sierpnia 2012

czy musze sie czegos ciagle uczyc.............

Wychodzi na to ,ze niestety cale zycie musimy sie czegos uczyc i jak mowi stare porzekadlo "glupi umrzemy".Tak to niestety jest.Myslalam ,ze wiele spraw juz mam w zyciu kolokwialnie mowiac "obcykanych" a to jest wierutna bzdura.Postep we wszystkich dziedzinach zycia jest takduzy,ze nadazyc za wszystkim jest wprost niemozliwe.Te nowe technologie,te wszystkie coraz lepsze madrzejsze komputery,komorki,smartfony i inne coraz wymyslniejsze zabaweczki-gadzety wymuszaja na nas ciagly bieg do przodu.My ktorzy przezylismy juz prawie 2/3 wieku musimy jakos w tym wszystkim sie odnalezc.Nie ma dla nas taryfy ulgowej.Mlodzi nie maja czasu aby nas prowadzic za reke.Ale co robic kiedy,nam zaczyna bardzo dobrze funkcjonowac pamiec wsteczna ,a z pamiecia ogolna biezaca sa klopoty.Ostatnio opowiadal mi moj maz,jaki przezyl horror bedac w banku.Nijak nie mogl sobie przypomniec ostatniej cyfry PIN.Nie dawno go zmienial.Pamietal owszem dobrze ale,stary.Usiadl na laweczce i siedzial z 30 minut az ,odpowiednia klapka w mozgu zaskoczyla i Eureka jest.Bylo wiec smiesznie i smutno.

Ja usilowalam dzisiaj wgrac do bloga zdjecie.Wszystko jest niby proste a,jednak ??? nie dalam sobie rady .Albo ze mnie taka "tumanica"albo? No!nie wiem co albo?Ciagle mi sie to moje piekne zdjecie obracalo do gory nogami.Dzisiaj jeszcze raz sprobuje.Zdjecie jest zrobione przed Biblioteka Miejska w Rydultowach w moim miasteczku rodzinnym.Moim towarzyszem na laweczce jest postac-pomnikowa Henryk Mikolaj Gorecki swiatowej slawy kompozytor chluba tych stron.Zdjecie robione komorka.Niestety i ja i moj syn zapomnielismy w podroz zabrac aparat foto.Ja myslalam ,ze wezmie on a on,ze ja.Gapowe sie placi .Te kilka zdjec wykonanych komorka  musi nam pozostac po tej naszej szalonej kilku godzinnej eskapadzie.Wogole to na zdrowy rozum to nie mialo sie prawa udac a,jednak sie udalo bez wiekszych strat.Troche osob sie co prawda na mnie obrazilo ,ale coz robic,zeby wszyscy byli zadowoleni musi byc na to czas a w moim przypadku go nie bylo.Napisze Wam teraz jak para starszych ludzi trzymajac sie za rece sobie spacerowala.Zapytano ich jak z soba wytrzymali ponad 50 lat.Odpowiedz jest prosta:Mysmy sie urodzili w czasach kiedy sie cos zepsulo to sie naprawialo i naprawialo a teraz niczego sie nie naprawia tylko wyrzuca do kosza i na smietnik.Subtelna roznica a,jednak.Moge sie podpisac pod tym stwierdzeniem obiema rekami. Ale tak wogole ,to musimy mimo wieku ciagle sie uczyc czego i sobie i Wam serdecznie zycze.Damy rade............cdn Hala

4 komentarze:

~nasumi pisze...

a czego uczy nas Internet.... rozumu? :)))

~halina40013V pisze...

Rozumu-tego na pewno nie.Bo kazdy jakis rozum ma lepszy,gorszy ale ma.Internet jest jak kazde medium.Mozna wybierac co dla czlowieka jest dobre a co zupelnie nieprzydatne.Mamy wszak wolna wole bo jestesmy ludzmi.Skad taki sceptymizm.?Podrawiam Halina

~nasumi pisze...

uczenie mąci w głowie? :)

~nasumi pisze...

uczenie mąci w głowie? :)