niedziela, 22 kwietnia 2012

c.d. klony kwitna........

To zdjecie kwitnacego klonu zrobilam w ub.roku.Zdjecie z komorki ,a wiec slabe.W tym roku za 2-3 dni zakwitna znowu klony ktore sie dziko posialy wzdluz naszego plotu z dzikim lasem.Jest duzy stary klon w tym lesie i on tak rozsiewa swoje nasiona jest bardzo plodny.Mamy darmowy zywoplot.Poniewaz jest to wzdluz polnocnej sciany domu i tak by tam nie chcialo nic rosnac,a klon sobie rosnie.W tym roku go od gory troche przytniemy to sie zagesci.Nie moge sie juz doczekac kiedy bedzie juz zielono i nie bedzie widac tego smietnika.Tylko jedno okno z kuchni i z klatki schodowej ma widok bezposredni  na ta czesc lasu gdzie ludzie wyrzucaja te smiecie.Zadne apele nie pomagaja.Brzozy maja juz listki bardzo mizerne.Lubaszka tez juz ma liscie ,pewnie zaraz zakwitnie.Wierzby szlachetne Hakuro pieknie juz sie zazielenily.Tez beda zaraz zmieniac barwe swoich lisci..Martwimy sie o orzecha czy nie zmarzl.Orzechy sa bardzo wrazliwe a,on jest mlody ma dopiero 4 lata.Juz w ub.roku mial kilka orzechow,czyli jest zdolny do owocowania.Dzisiaj jest znosna pogoda.Wczoraj maz kupil u naszego sasiada duzy bukiet zonkili.Pusia dlugo wachala.Maz rano polecial do corki z duzym bukietem,az sie jej oczy zaszklily na widok ojca z takim bukietem.Takie to jest to nasze zycie codzienne.I radosci i smutki sie z soba przeplataja jak u wszystkich.Tylko w tej naszej polityce dzieja sie takie glupie rzeczy ,ze strach pomyslec.Ale moze sie troche opamietaja.........czego szczegolnie zycze wszystkim bardzo wierzacym.Pamietacie takie porzekadlo"modli sie pod figura a ma diabla za skora"   ........cdn.Hala

3 komentarze:

~sara-maria pisze...

Halinko, wczoraj byłam u Ciebie. czytałam post. Niestety, gdy przyszło do publikacji ukazała się plansza, że blog nie istnieje.Fajnie, że zaczęłaś robić zdjęcia.Nie będę się rozpisywać,gdyż nie wiem czy komentarz przejdzie. Ślę moc pozdrowień

~sara-maria pisze...

Ja też zachęcona twoim zdjęciem zrobiłam zdjęcia klonów.Jedna z blogowiczek była bardzo zdziwiona, że to klony.Jest jeszcze tyle cudów w naturze, możemy je odkrywać teraz wiosną...Aha, założyłam drugi blog na blogspocie.Nazwa : Szkiełkiem, okiem i sercemadres:Czarownyswiat.blogspot.comMoże wpadniesz i ocenisz fachowym okiem.Serdecznie zapraszam

~sara-maria pisze...

Przypuszczam, że komentarz nie ukazał się.Pisałam, że zrobiłam kilka zdjęć kwitnących klonów, zachęcona Twoim zdjęciem.Założyłam drugi blog jego adres: czarownyswiat.blogspot.comTytuł :Szkiełkiem, okiem i sercem