środa, 18 kwietnia 2012

sa anioly.........

Gdy szukamy wlasciwej drogi,sensu i celu w zyciu z pomoca spiesza nam Anioly.To one pomagaja nam w naszym zyciu.Sa zawsze z nami .Sa naszymi opiekunami i lacznikami miedzy nami a Bogiem.Ja czasem na skutek trudnych doswiadczen zyciowych ,kiedy zalamywala sie moja wiara w Boga,nie potrafilam czasem sie modlic.Ale moja modlitwa do Aniola Stroza byla zawsze.Nawet w najtrudniejszych momentach mojego zycia,o Aniele Strozu nigdy nie zapominalam.Ta piekna modlitwa Aniele Boze strozu moj....... zawsze pomagala mi przetrwac.Musimy jednak pamietac,ze Anioly rozumieja tylko jeden jezyk -jezyk serca.Sa poslancamimiedzy nami a Bogiem,zanosza do niego nasze prosby i wstawiaja sie za nami.W roznych religiach inne sa wyobrazenia i oczekiwania na pomoc tych naszych Strozow naszego codziennego dnia.Sa Archaniolowie i Aniolowie a wszyscy razem sa w Orkiestrze Anielskiej Mocy.Ja osobiscie nie jeden raz uwierzylam w ich cudowna moc.To wlasnie Aniolom  zawdzieczamy obecnosc w naszym zyciu ,prawdziwych przyjaciol.Spotykaja nas czasem takie,ze wyjscie z nich bez pomocy innych ludzi byloby niemozliwe.Raz otrzymujemy pomoc,kiedy indziej sami jej udzielamy.Nauczmy sie rozpoznawac tych,ktorzy chwilowo znalezli sie w ciezkiej sytuacji.i nie  przechodzmy obok nich obojetnie.Zostawmy jednak tych,ktorzy tylko narzekaja i nic nie robia, zeby zmienic swoje dotychczasowe zycie.Nie manipulujmy ludzmi  ale i nie pozwalajmy by oni manipulowali nami.

Dzien 29 wrzesnia to dzien patrona Michala Archaniola.Jest to tez dzien imienin mojego meza Michala.Wspanialym patronem jest Archaniol Michal .Symbolizuje on Potege i Moc.Odpowiedzialny jest za tepienie zla,czuwa nad porzadkiem na ziemi i w przestworzach astralnych.Pelni role straznika i opiekuna sprawiedliwych.Mozemy go prosic o wszystko.Pomaga nam wsytuacjach zdawloby sie beznadziejnych.Jego opiece mozna powierzyc swoja droge zycia.Majac takiego patrona nic zlego moim Michalom/maz i wnuk/ sie stac nie moze.Archaniol Michal nad nimi czuwa......cdnHala

2 komentarze:

~http://bakhitaa.bloog.pl/ pisze...

...a ja uśmiecham się często do Archanioła Gabriela... tak ma na imię nasz najstarszy wnukMaria

~http://bakhitaa.bloog.pl/ pisze...

Dodawałam komentarz, ale chyba gdzieś lata... niech sobie lata... dobranocMaria