poniedziałek, 23 kwietnia 2012

wielki zal............

Przed chwila dowiedzialam sie, ze odszedl jeden z naszych znajomych -maz mojej kolezanki z szkolnych lat.Malo chorowal ,ale smiertelna choroba szybko dala znac o sobie.Wszystko bardzo szybko sie potoczylo.To tak jest to drzewo ktore skrzypi dlugo skrzypi- to wydawalo by sie bardzo zdrowe pada od jednego uderzenia siekiera.Zadne slowa nie potrafia oddac smutku po smierci kogos z najblizszej rodziny.Teraz w maju bedzie rocznica smierci naszego ziecia.Ja ,kiedy spogladam z swego okna na taras na jego ulubiony fotel,czasem mam wrazenie ,ze go tam widze.Szczegolnie wieczorem kiedy odbijaja sie swiatla.Kilka miesiecy pozniej odszedl jego ojciec.Juz byl bardzo chory i nawet nie byl na pogrzebie syna.Ja wiem,ze to jest niestety nie uniknione tak jest ten swiat stworzony,ale tak trudno sie z tym "status quo" pogodzic..........ja jeszcze nie moge sie pogodzic z tym ,ze coraz mniej moich znajomych,przyjaciol,czlonkow rodziny,jest  tu na tym lez padole razem z nami........cdn Hala

2 komentarze:

~sara-maria pisze...

Halinko, poruszyłaś ważny temat...Odejścia na druga stronę.Każdy musi tam pójść...Życie tak szybko nam ucieka. Dlaczego tak dużo jest w naszym świecie zła, nienawiści...Halinko, mam nadzieję, że tym razem komentarz opublikuje się.Próbuję kilka razy...Co się dzieje z tymi portalami?Pozdrawiam

~sara-maria pisze...

Halinko, jednak cały czas jest problem z Onetem...Pisałam Ci również, że z W.P. też, w związku z tym założyłam drugiego bloga na Blogspocie...Gdybyś zechciała spojrzeć na niego fachowym okiem to podaję Ci adresSzkiełkiem, okiem i sercemczarownyswiatblogspot.comPod tekstem komentarza wpisujesz imię a potem wchodzisz w anonimowego.Może zechcesz sprawdzić jak działa.Pozdrawiam