poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Pada,ciagle pada.......

Poniedzialek jest dniem ktory,nie bardzo jest radosny.Nie wiemy,co nam przyniesie nowy tydzien.Jak na razie zapowiada sie ,ze deszcz bardzo potrzeby na wiosne,pomoze naszej roslinnosci w starcie.U naszego sasiada Pana W. jest juz wszystko posprzatane i trawa juz pieknie odrasta.U nas niestety nie widac jeszcze ,wiosny.Po prostu mlodzi nie bardzo maja czas ,a ja tez  nie moge z innej juz przyczyny.Ale za to nasz skalniak wyglada bardzo ladnie.Dzisiaj bardzo zbulwersowala mnie w przegladzie prasy w programie "pytanie na sniadanie' informacja o marszach roznych organizacji i grup nacjonalistycznych.Czyzby w Polsce dochodzily do glosu rozne nacjonalistyczne dazenia?Boje sie,zeby  w naszym kraju nie stracono kontroli nad tymi dziwnymi akcjami.Podobno duzy artykul jest na ten temat w aktualnym numerze Przekroju.Kiedy bylam mloda osoba bardzo wazna to dla mnie byla gazeta.Wszystko w niej bylo.powazne artykuly polityczne,mniej powazne doniesienia o swiecie artystycznym,wspaniala satyra,moda,podroze .Jednym slowem roznorodna tematyka.Pozniej profil pisma bardzo sie zmienil.Jakos juz mnie malo ciekawil.Owszem od czasu do czasu kiedy Przekroj wpadal mi w rece,chetnie go zawsze czytalam.Teraz zagladam w internecie na ich strone i mam jako takie wyobrazenie o czym sie w nim pisze.

Kwiecien to wspanialy miesiac na spacery i to nawet w czasie  cieplego wiosennego deszcu ,jak i podczas pieknych slonecznych dni.Zapach budzacej sie ziemi i piekno Matki Natury,olsniewajacej kolorami, przypomina nam,jak wspaniale jest po prostu zyc. Co wtym miesiacu nalezy zrobic w domu ,aby przezyc proste radosci kwietnia? o tym napisze w dniu jutrzejszym mam nadzieje ,ze juz Onet naprawil swoje serwery i bedzie wszystko sie publikowalo bez klopotow........cdn Hala

Brak komentarzy: