niedziela, 15 lipca 2012

Cos wyszlo ......

Cos sie tam udalo ,ale nie wiedzialam jak wrocic do tego samego bloga,wiec pisze w nowym poscie.Pogoda dzisiaj bardzo wietrzna,chce glowe urwac.Zrobilo sie tez teraz po poludniu chlodno.U Pana W.gosc .Poniewaz pieklam wczoraj slaski kolocz z serem poczestowalam tez naszego sasiada.Nie bardzo mi sie udal.ale zjesc mozna.Nie bylam zadowolona ,ze maz zaniosl kawal ciasta sasiadowi,bo uwazam ,ze nie bylo sie czym chwalic.Ale coz robic moj maz najpierw robi ,a potem mysli.Teraz ja bede znana z nieudanego placka w Bramkach.Tu wszystko roznosi sie lotem blyskawicy,taka to uroda takich malych wsi.

Jesli chodzi o moje wyczyny komputerowe,staram sie czytac rozne informacje jak cos zrobic.Ale tak naprawde dochodze do wszystkiego metoda prob i bledow.I potem naprawde nie wiem jak to sie stalo z,ze cos mi wyszlo tak jak chcialam.Wnuczek pojechal az,pod Berlin na jakis Festiwal tej swojej muzyki elektronicznej.Nie bedzie go kilka dni.Ja skorzystalam z okazji i z jego strony pod nazwa pseudonimu artystycznego Adam Sadam odsluchalam jego nagrania.Nawet niektore trafily do mnie.Ale ogolnie rzecz biorac jest to rodzaj muzyki nie do sluchania w domu.Dla tej muzyki potrzebny jest tak zwane miejsce odsluchu.Kluby,piwnice,male sale w podziemiach to miejsce gdzie te utwory winny byc wykonywane.Ale sobie posluchalam i wreszcie uslyszalam ,ze jest tez jakas melodia ,slowa,spiew,a nie rytmiczne bebnienie ktore my slyszymy.Czasem trudno wytrzymac ta kakofonie ciezkich brzmien.

Zostalismy sami w calym domu .Corka pojechala do pracy.My z naszym kotkiem i psami na posterunku.Pusia jest nieznosna.Wylazla dzisiaj na duze drzewo i kawalek zeszla a potem sie bala i maz musial ja sciagac..Teraz aktualnie wsciekla ,ze jej nie chcemy wypuscic na dwor odbywa rajd po wszystkich regalach,demonstrujac swoja zlosc.Pieknie sie zlosci.Smutno by nam bylo gdyby nie nasz zwierzyniec,jest sie kim opiekowac.Kiedy jest tak wietrznie jak dzis wydaje nam sie ,ze juz wielkimi krokami idzie jesien.Oby jeszcze nie predko.Jesien jest tu w Bramkach bardzo piekna ,ale i bardzo pracowita.Duzo lisci z duzych drzew spada i jest co robic.Pozdrawiam wszystkich serdecznie ..........cdn.Hala

Brak komentarzy: