wtorek, 10 lipca 2012

dzieje sie.........

Dzisiaj pogoda w Bramkach bardzo dynamiczna.Juz kilka razy byl deszcz i za chwile slonce.Ale jest cieplutko.Rano podeszla pod brame domu piekna mloda ruda sarenka z swoim dzieciatkiem.Przyszla nam pokazac jaka ma piekna coreczke czy synka.Z okna nie moglismy dokladnie ocenic plci.Zastanawia mnie fakt ,ze wogole nie boja sie ludzi.To dobrze dla nas ale,czy dla nich tez?

Dzisiaj dostalam paczke z ksiazkami z Slaska.Jestem przeszczesliwa ,ze choc tak dawno nie jestem tam w miescie rodzinnym,a moglam na kartach ksiazki o 20 latach Samorzadnosci miasta Rydultowy zobaczyc jak pieknie rozwija sie moje miasto.Dzieki dotacjom unijnym bardzo sie rozwinelo,duzo dobrego zrobiono dla ludzi a,w szczegolnosci dla ludzi mlodych.Jest tam wspanialy burmistrz kobieta ktorej,caly czas sie chce chciec.Skad inad pamietamja jako mala sliczna dziewczynke.A wyrosla na taka wspaniala kobiete.

Dzisiaj podano do wiadomosci decyzje Polskiego Komitetu Olompijskiego ,ze chorazym naszej druzyny narodowej bedzie Agnieszka Radwanska.To wielkie wyroznienie .Uwazam ,ze bardzo zasluzenie poszlo w rece AgnieszkiGodnie bedzie reprezentowala nasz kraj.Mniej wiecej za 3 tygodnie bedziemy wszyscy zyli Igrzyskami Letnimi  i znowu sport bedzie determinowal nasze zycie.Ja troche boleje nad tym ,ze znowu mniej bedzie czasu na przeczytanie ksiazek i zaleglych filmow na dvd.A ja juz za duzo czasu nie mam przed soba-wiec musze sie juz spieszyc.........cdn.Hala

Brak komentarzy: