środa, 11 lipca 2012

Dla kogo?...........

Codziennie rano w programie 2 tv jest programpt.Pytanie na sniadanie rano o godz.8.30.Program wydaje sie byc ciekawy,traktuje o aktualnych problemach zyciowych i kulturalnych polakow.Troche jednak jest dla mnie niezrozumiala godzina jego nadawania i do jakiego kregu odbiorcow jest adresowany.Przeciez w tych godzinach ludzie pracuja,chodza do szkoly,na uczelnie,bezrobotni szukaja pracy albo jesli nie szukaja tematyka tego programu ich na pewno nie moze zainteresowac.Gospodynie domowe,emerytki i emeryci,ludzie chorzy nie opuszczajacy domow to glownie odbiorcy tego programu.Ciekawa jestem jaka jest tzw.ogladalnosc tego programu.Jest duzo nawet bardzo duzo reklam.Tematy poruszane sa bardzo ciekawe,roznorodne ,z udzialem wielu ciekawych ludzi z swiata biznesu,kultury nauki,medycyny.Az,zal,ze aktualne i ciekawe sprawy sa dostepne dla tak waskiego kregu odbiorcow.W programie funkcjonuje tez kacik kulinarny,modowy i ploteczki o ludziach show biznesu,przeglad prasy prowadzony przez skad inad wybitnych dziennikarzy.Roznorodne konkursy i reklamy miejsc wypoczynkowych calej Europy tez przygotowane bardzo profesjonalnie.Jednym slowem super roznorodny program dla kazdego.Ja wiem powiecie ,przeciez sa nagrywarki.Mozna kazdy program sobie nagrac i obejrzec pozniej.Jesli tak jest-to bardzo dobrze.Ale mam naprawde obiekcje ,ze uzywanie nagrywarek jest takie powszechne.Ja program ogladam ,ale nie zawsze systematycznie.Podziele sie jednak dzisiejsza ciekawostka modowa.Otoz w tym sezonie modne sa kombinezony.Wzorowane na kombinezonach uzywanych przez robotnikow.Oczywiscie wykonywane z roznych fajnych materialow i w roznych kolorach.Moje skojarzenie nasunelo mi sie natychmiast.

Otoz,pewnego dnia w drzwiach naszego mieszkania stanela piekna dziewczyna ubrana w kombinezon koloru turkusowego w ktorym wygladala przeslicznie.Wtedy byl to najmodniejszy stroj mlodych kobiet.Dziewczyna zostala przedstawiona-moja dziewczyna.Za kilka miesiecy zostala zona mojego syna.Teraz popatrzcie jakie kolo zatoczyla moda na kombinezon.Minelo prawie 30 lat i znowu modne sa kombinezony. Mlode dziewczyny wygladaja w nich przepieknie  cdn.....Hala...

2 komentarze:

~Lucja-Maria pisze...

Halinko, witam Cię bardzo serdecznie.Bardzo długo mnie u Ciebie nie było.Muszę się wytłumaczyć. Od dłuższego czasu prześladuje nas techniczny pech. Ciągle coś się psuje.Jakoś sprzętów obliczona jest na określony czas, a gdy ten przychodzi sprzęt wysiada.W lutym tego roku, kiedy nas nie było w domu, przez pajęczarzy i zmianę prądu wysiadło nam 9 urządzeń.Drukarka, zasilacz do telewizora, ruter i zasilacz do internetu, budzik, telefon stacjonarny, głośniki, opiekacz, zegar w piekarniku.Oczywiście elektrownia nie uznała nam roszczeń, kazali nam szukać złodziei.W maju, kiedy jechaliśmy do Holandii, rano nastąpiła ta sama sytuacja. Jednak prawie wszystko mieliśmy wyłączone bo było wcześnie rano i mieliśmy iść na pociąg. Spalił się tylko ruter od internetu.Po powrocie kolejna interwencja. Bez skutku. Jedynie nalot z elektrowni. Przekopano cały dom. I na tym koniec.Przypuszczam, że pewien wpływ na zmiany prądu miało zepsucie się nagrywarki. Tuż przed EURO zaczął szwankować telewizor. Oczywiście kupiliśmy nowy.Z dnia na dzień zepsuł się komputer. Wymiana na nowy. Nowy program. I muszę się uczyć od nowa.Musiałam poprawiać wszystkie posty na Blogspocie. Poprzestawiały się układy stron. To samo mam na W.P. posty bardzo brzydko wyglądają. Powoli poprawiam, kiedy to skończę? Przypuszczam, że nigdy. Halinko, ale mnie to bardzo denerwuje.Serdecznie pozdrawiam

~halina40013@autograf. pisze...

Dziewczyno!Ja bym sobie nie poradzila z czyms takim.Jestescie dzielni.Dasz radypomalu do wszystkiego dojdziecie.Elektronika to kaprysna panna.Lubi zeby ja szanowac i uwazac na nia.Dbac o nia jak tylko umiecie.Bedzie dobrze .Pozdrawiam Halina