poniedziałek, 5 listopada 2012

Po prostu sie zalamalam……….

Mialam nadzieje ,ze po pierwszych dniach przejscia na nowy system blogowania i przejsciowych klopotach bedzie wszystko dobrze.Nic z tego.Jest w zasadzie beznadziejnie.Caly ten system przedewszystkim jest bardzo wolny.Dlugo trzeba czekac  az,sie zaladuje nastepne polecenie.Zeby sie dostac do opcji -dodaj nowy wpis .Uplywa wiecznosc.Myslalam ,ze jest to wina mojego komputera ale na innych programach pracuje bez zarzutu.System oparty na word pressie jest moze dobry ale nie potrzebnie jest skomplikowany roznymi opcjami zupelnie nie potrzebnymi.Zeby sie dostac do zarzadzania uplywa bardzo duzo czasu.Najpierw trzeba przejsc przez madry kokpit a dopiero pozniej ewent.mozna sie zalogowac do opcji-dodaj nowy wpis.I wtedy najczesciej ukazuje sie -blad na stronie i tak w kolo macieju.Publikowanie zdjec tez nie jest latwe.Duzo niepotrzebnych mozliwosci wprowadza tylko zamet.W zaden sposob nie moge dojsc jak przeslac link na NK ?Czy sie da -nigdzie tego nie moge znalezc.Probowalam wstawic cos z yotoube ale po prostu wymieklam.Ten samouczek tez jest beznadziejny.Najpierw trzeba dlugo czekac a potem miga jak zwariowany,ze nie mozna sie spokojnie  z nim zapoznac.Czy gdzies jest jakas kompleksowa instrukcja taka krok po kroku.Mlodzi ludzie napewno sobie doskonale radza ale,co maja robic ludzie majacy juz  70 +.Ja wiem maja chodzic do kosciola i odmawiac rozaniec a nie bawic sie w jakies glupie blogowanie.Daje sobie jeszcze tylko dwa tygodnie.Jesli nie dam rady-konzcze te zabawe.Za duzo czasu i nerwow mnie to kosztuje.Z tego co czytam na blogu redakcyjnym nie wiele osob jest super zadowolonych z nowego systemu..To sobie ponarzekalam.Zdjecia ktore udalo mi sie wstawic metoda prob i bledow ,bez jakiejkolwiek swiadomosci mojego celowego dzialania.To byl po prostu jak gra na loterii albo sie uda i wygram albo bankrutuje.Mam narazie dosc.Nie rozumiem tez opcji zapisywania szkicu.Czy to trzeba gdzies klikac aby sie zapisywalo.Nic nie klikalam albo to co napisalo ulatywalo w kosmos albo gdzies nie wiadomo  z kad mam pelno roznych zapisanych szkicow.Nie wiem w jaki sposob to co napisalam wyslac  do redakcji blogow.Moze ktos kto bedzie to czytal mi podpowie.Ja sie juz calkiem zniechecilam.Nawet mi sie nie chce nic czytac na ten temat na redakcyjnych forach.Na razie koncze bo sie coraz bardziej nakrecam............cdn.HalaMam wielki problem nijak tego postu nie moge opublikowac.

2 komentarze:

~Łucja-Maria pisze...

Droga Halinko!
Doskonale rozumiem, że przechodzisz prawie piekło z nowym oprogramowaniem.
Niestety słyszałam o tych kłopotach. A może zwrócisz się o pomoc do którejś z blogowiczek? Wierzę, że znajdzie się taka osoba.
Ty jesteś silna osobowością, wierzę, że w końcu dasz radę.
Serdecznie pozdrawiam

~Łucja-Maria pisze...

Halinko, wejdź na mojego bloga" Szkiełkiem, okiem i sercem".
Po prawej stronie są blog: Codziennik pisany nocą.
Może przeczytasz komentarze. Azalia tłumaczy Ani, pewne sprawy dotyczące bloga na Onecie.
Pozdrawiam