czwartek, 15 listopada 2012

Zastanawiajace,niezrozumiale...............

Pewnie dla niektorych z Was czytajacych mojego bloga-tytul jest co najmniej dziwny.Ale ja to musze napisac.Spedzilam kilka godzin w internecie aby znalezc jakies sensowne wytlumaczenie ,pewnej sprawy.Niestety okazalo sie to zupelnie niemozliwe.Cala afera  z amerykanskim waznym generalem zajmuje coraz wiecej miejsca w mediach.Mam powody aby,sadzic iz,moglam zostac w cos glupiego wplatana mimo woli.Kiedy za namowa moich przyjaciol z Niemiec ,logowalam sie do portalu SKYPE nie mialam zadnych obaw.Poniewaz jeszcze nie kupilam kamerki internetowej,nie korzystalam z rozmow wideo  i wogole nie zagladalam na swoj profil.Dnia 4.11.2012  o godz 17.10 zostalam powiadomiona ,ze mam rozmowe wlaczylam SKYPA.I co zobaczylam piekne zdjecie pana generala Davida Petrausesa.z kilkoma slowami w jezyku angielskim:hello how are you doing today.Zlekcewazylam to ,ale po chwili zastanowienia postanowilam przejrzec kto sie logowal na moj profil w okresie 3-ch miesiecy.Niespodzianka 22 wrzesnia  o godz 16.02 byl general David Petrauses i tez napisal SMS takiej tresci:Hello my deur how are you doing?.No fajnie pomyslalam 5 listopada znowu to samo David Petrauses nr304 pisze swoje dane urodzenia ,ze 7 listopada konczy 60 lat.Nastapila potem nasza wymiana wiadomosci wzajemnie o sobie.tak zostalo tam napisane.I wieczorem myslalam ,ze zemdleje kiedy w dzienniku tv ogloszono sex afere z generalem Davidem Petrauseusem w roli glownej.Ja na jego SMS o ukonczeniu 60 lat zareagowalam grzecznie zyczac mu duzo zdrowia i milosci w zyciu.Ten pan general byl szefem poteznego CIA i chyba tak dla zartu to sie chyba nie dzieje.Nie wiem co robic gdzie to zglosic.Gdyby nie zbieznosc powaznych wydarzen politycznych potraktowala bym to jako spam wyslany przez jakiegos glupiego hakera.Nie ma u nas jakiejs instytucji ktora by mi mogla udzielic wyjasnien.Jak to sie dzieje ze zdjecia zamieszczone pana generala ktos mogl zamiescic na moim profilu.Przeciez konta uzytkownikow SKYPA sa podobno strzezone w sieci.A swoja droga sam pan general niczego sobie.Pomozcie mi sprawe wyjasnic   cdn......Hala

1 komentarz:

~Lucja-Maria pisze...

No to masz bardzo ciekawy numer...
Może i jestem trochę dziwna w pewnych sprawach, lecz wolę być ostrożna. Może pamiętasz boom: Nasza klasa. Moja serdeczna koleżanka, pisała i umieszczała wszystkie szczegóły swojego życia. Pokazywała zdjęcia: jak mieszkają, jaką maja firmę, samochody, gdzie jeżdżą na wczasy...Ostrzegałam ją, nie pokazuj tego wszystkiego...Szpan, to szpan. Należy się pochwalić. Przy obecnej technice wszystko można zrobić...
Jaki z tego wniosek? Przyjaciele wyjechali na wczasy. Mieli zamontowany monitoring. I co z tego? Po przyjeździe mieli opędzlowane jedno z kont, wszystkie cenne rzeczy, zostały wywiezione z domu...Cóż z tego, że robiono oględziny? teraz są mądrzy po szkodzie...Tłumaczyli się, że wszyscy wszystko przedstawiają, to oni też chcieli się pokazać...Przecież nie wiemy kto jest po drugiej stronie? Ostrożność nic nie szkodzi...
Ja nie mam Skypa, jak głupia zalogowałam się na Facebooka, ale się wylogowałam...Nie podaję szczegółów ze swojego życia.
Hakerzy nie śpią.
Halinko, ja zawsze pamiętam o Tobie. Czasem nie piszę komentarza, ale czytam Twój post...
Serdecznie pozdrawiam. Życzę milej niedzieli.
Pozdrawiam