czwartek, 11 października 2018

Bramki 11 pazdziernika 2018 roku Co to te Bramki ?.......

Moi kochani !Wczoraj zadano mi pytanie co to takiego te Bramki którymi tytułuję każdy post . Bramki to nazwa niedużej wsi między Błoniem a Sochaczewem. Ci którzy korzystają z komputera mogą sobie wystukać na Wikipedii i przeczytać o naszej wsi . W centralnym miejscu wsi jest Kościół katolicki pod wezwaniem  Maksymiliana Kolbe. Historia powstania tej świątyni jest bardzo ciekawa i w najbliższym czasie postaram się ją opisać. Wyboru tego miejsca na życie dokonała kilkanaście lat temu moja córka a 8 lat temu ,zamieszkaliśmy razem z nią my, jej rodzice. Myślę ,ze wyboru tego miejsca dokonała bez większego zastanowienia. Po prostu miała już dość tego betonu ma Warszawskim Bemowie. Działała nieco impulsywnie i konsekwencje tego działania są do tej pory. Dom nasz otaczają piękne duże drzewa prawdziwe pomniki przyrody.Tylko jest jedno małe ale,bo są to drzewa w głównej mierze liściaste. Stare lipy,dęby potężne,brzozy,klony i jesienią jest ogrom liści do zbierania. Teraz kiedy jesteśmy ,już starsi nie jest nam z tym łatwo. Ale,  kiedy  nasi kochani sąsiedzi jeszcze, nie palą w piecach  c.o."bele czym" wszystko wynagradza nam czyste powietrze..Ja naprawdę pokochałam to miejsce.W pierwszym roku na polach  widocznych z mego okna roztaczał się cudowny widok. Ogrodnictwo wysadzało tam tysiące kolorowych tulipanów .Było pięknie - jak w Holandii. Po kilku latach wszystko się zmieniło. Ogrodnik zmarł a pole porosły chwasty.Teraz coś tam sadzą ale Holandii już nie ma.To co, wam dzisiaj napisałam to dla tych z Was, którzy dopiero zainteresowali się moim blogiem.W archiwum można poczytać,wcześniejsze wpisy o Bramkach.Ja wiem,że to moje pisanie ma mało wspólnego z poprawnym językiem polskim ale to wynik nie leczonych w dzieciństwie różnych -"dys" a czego się Jaś nie nauczył, to Jan nie będzie umiał..........Więc proszę o wybaczenie ,najwyżej nie będzie nikt czytał i tyle.Pozdrawiam serdecznie i miłego dnia życzę Napisała Halina cdn.W tym pięknym małym domku mieszka nasz wspaniały sąsiad pan W. Na drugim zdjęciu te pola widoczne z mego okna.


Brak komentarzy: