czwartek, 18 października 2018

Bramki 18 pażdziernika 2018 roku Zabawy w selfi..............

 Moi drodzy - powiecie stara baba a głupia. Rację macie na pewno ale,moja mama miała taką maksymę życiową którą od niej przyjęłam " głupich nauczają a mądrych do d..y pchają "Pogoda dzisiaj w Bramkach cudna .Jest tak pięknie,ciepło jak latem. Noc była zimna chłodna ale ranek i teraz kiedy piszę te słowa jest przepięknie.Boże, jak ja bym poszła na spacer. Wczoraj wieczorem postanowiłam się trochę pobawić i wypróbować telefon i aparat w nim. Kiedy około 22 -giej  posłałam jej swoje zdjęcie napisała mi ,że chyba już zupełnie coś mi się z głową dzieje złego.Wobec tego Wam dedykuję całą swoją sesje saute - oceńcie sami które zdjęcie jest najlepsze jako profilowe. Zdradzę wam swoją tajemnicę Na zdjęciach gdzie się nie uśmiecham wyglądam tak koszmarnie ,że można straszyć dzieci.Więc wybierajcie.

Mam nadzieję ,że wybraliście dobrze >Napisała bardzo próżna osoba Halina cdn Miłego cudownego dnia życzę moim kochanym przyjaciołom z Facebooka Niech żyja ci co to wymyślili

Brak komentarzy: