niedziela, 21 października 2018

Bramki 21 pażdziernika 2018 roku A jednak, ładna pogoda............

Moi drodzy czytelnicy mego bloga. Muszę Wam to napisać. Jesteście cudowni. Wczoraj, na mojego bloga kliknęło prawie 550 osób. To jest mój absolutny rekord. Ja staruszka wiekiem, a bardzo młoda duchem osoba, jestem  tym zachwycona. Wiem ,piszę niepoprawnie stylistycznie,robię różne błędy,mam braki w wykształceniu ale,zrozumcie to jest moja codzienna "prawie modlitwa" ta rozmowa z Wami. Nie, interesuje mnie bicie rekordów w lajkach to nie jest ważne. Ważne jest ,że wogóle jesteście. Bardzo mnie cieszy  ,że są to też ludzie młodzi. Rozczulił mnie wczoraj pewien młodzieniec z mojej okolicy który, mi pięknie poradził abym ,doskonaliła swoje pisanie bo trochę się mnie trudno czyta. Czyli jeszcze wszystko mam przed sobą.Staram się bardzo ale,już stare przysłowie mówi : Czego się Jaś nie nauczył - Jan nie będzie umiał.............. Mam do Was wielką prośbę .Jutro czyli 21 pażdziernika  nasza aktorka pani Jadwiga Barańska z cudownego filmu "Noce i dnie" obchodzi urodziny Złóżmy jej piękne życzenia. Ma swoja stronę  na Facebooku a także, na Instagramie, bardzo ostatnio prestiżowym  portalu społecznosciowym. Bo nie wiem czy zdajecie sobie sprawę ,że Facebook  przestał być passe.Stał się zbyt masowy mało elitarny. Mnie to nie przeszkadza. Pozdrawiam serdecznie wszystkich z Facebooka i proszę wszyscy głosujemy bo to bardzo ważne.Miłego dnia. napisała Halina cdn.
Kilka fotek naszych zwierzaków kochanych Sara i Yoris.Pan Michał rozdziela przysmaki.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Wszystkiego najlepszego dla Pani Barańskiej.
Niestety, nie ma mnie na Facebooku ani na Instagramie.
Halinko, świetny wczorajszy wynik.
Ja też wczoraj przeczytałam może z 10 postów ale nie zostawiłam żadnego komentarza. Cudowne psiaki. Mam do nich ogromną słabość.
Przypuszczam, że czytałaś dwie wiadomości na moim blogu abym nie zaśmiecała internetu. Przed momentem napisałam do jednej z blogowiczek, że usunę te komentarze ale niestety zniknie też jej komentarz. Nie ma innej opcji.
Wszystkiego najlepszego Halinko:)