poniedziałek, 8 października 2018

Bramki 8 dzień pażdziernika 2018 roku .Coś się dzieje?..........

Moi kochani !  Pogoda piękna, bezwietrznie i po chłodnym poranku coraz cieplej. Moje samopoczucie mimo takiej pięknej pogody kiepskie.W wczorajszym wpisie popełniłam duży błąd takie moje własne "sepuku".Napisałam , że w programie będę kibicować  dziewczynie z mego rodzinnego miasteczka, ale pomyliłam pana  i imię dziewczyny.To chodzi o pana Marka i dziewczynę piękną blondyneczkę o imieniu Aneta z miasteczka Rydułtowy na Górnym Sląsku. Taka pomyłka jest po prostu nie dopuszczalna, i jest mi bardzo wstyd ,że aż tak się pomyliłam. Jak potoczą się dalsze losy moich faworytów dopiero się okaże . Nie jestem, jednak zachwycona tym programem. Jak dla mnie,  zbyt widać w nim rękę księgowego, który poobcinał koszty tego programu a to takim programom nie służy. To tyle ,
jako suplement do wczorajszego wpisu. Miłego dnia życzę wszystkim moim przyjaciołom,którzy codziennie ze mną za pośrednictwem netu rozmawiają. Szczególnie sobie cenię przyjaciół z mojej gminy Błonie teraz, mojej nowej, od kilku lat, -  małej ojczyzny.Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: