piątek, 26 października 2018

Bramki 26 pazdziernika 2018 roku Dobry miły dzien.............

Moi drodzy. Pogoda dzisiaj lepsza.  Jest słońce i wiatr trochę mniejszy. Dzisiaj bardzo miło rozpoczął mi się dzień. Kochani , w moim wieku każdy dzień jest dniem darowanym i trzeba go bardzo cenić. Dostałam dzisiaj w prezencie piękne materiały albumy, promujące miasto Błonie i Ziemię Błońską,mapy oraz gadżet dla mnie bezcenny. Pamiątkowy długopis w eleganckim etui z logo Błonie dopełnił całości. Bardzo się cieszę i pani Karolinie bardzo dziękuję.Wreszcie na mapach mogę zobaczyć - gdzie te Bieniewice gdzie mieszkają sympatyczni znajomi którzy nam budowali nasz dom.Gdzie Dębówka z której jest pan, który nam pomaga w ogrodzie. Poznałam też miejsce, gdzie mam ,fantastyczną znajomą panią Zosię która pisze bloga pt. Zosiula .pl   I najważniejsze wiem ,co i gdzie się mieści w miasteczku Błonie......Radość duża. Napisała Halina cdn. Miłego dobrego dnia życzę

Brak komentarzy: