czwartek, 4 października 2018

Bramki 4 dzien pażdziernika 2018 roku.Poprawa pogody ?...........

Dzisiaj od rana przyglądam się pogodzie. Ma się poprawić i najbliższe dni mają być prawdziwą polską złotą jesienią.  Oby się to sprawdziło. Od dłuższego czasu,toczy się duża dyskusja nad filmem "Kler".Chciałabym i ja choć filmu nie oglądałam i pewnie szybko go nie obejrzę napisać kilka słów. Mam duże zaufanie do jednej z moich znajomych i ona mi szczegółowo opisała film. Z tego co usłyszałam wnioskuję iż,jest to film o pewnej grupie społecznej funkcjonującej w naszym społeczeństwie. Każda grupa społeczna ma swoje specyficzne przywary,śmiesznostki ,swój specyficzny kodeks moralny. Tak jest,czy chcemy, czy nie chcemy. W każdej grupie społecznej mamy i dobro i zło. Pan reżyser i twórca tego filmu skupił się w tym filmie na K.K. W poprzednim swoim filmie skupił się na policji drogowej. Filmy te są robione po coś, a po co to ,już każdy z nas musi sobie na to pytanie odpowiedzieć sam. Równie dobrze następną grupą społeczną o której może powstać film, mogą być wojskowi,filmowcy czy prawnicy,lekarze itd. Więc nie oburzajmy się tak strasznie  na reżysera,on nam coś chciał uzmysłowić,wywołać dyskusję, zasygnalizować problem, nazwać go po imieniu i to mu się udało jak widać po frekwencji w kinach.Takie jest moje skromne zdanie i bardzo chciałam Wam to napisać .Pozdrawiam moich czytelników. Szczególnie z grupy Błonie -forum mieszkańców Jestem z Wami.Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko,
piszesz tak wciągająco, że nie umiem przestać czytać Twoich postów.
Byłam na filmie i wcale się tego nie wstydzę. Samo życie. Nawet biskup Pieronek też go oglądał.
Dobrej nocy.
Pa
Lucja