sobota, 13 października 2018

Bramki 13 pażdziernika 2018 roku. Smutne rocznice..........

Moi drodzy !  Dalej ,słonecznie ,jesiennie. Jest przepięknie ,cicho, spokojnie. Nie ma wiatru i mimo nie wyspania, bo długo oglądałam tv- jest mi bardzo dobrze. Film wieczorny w pr.2 wg. powieści Zygmunta Miłoszewskiego słynnego autora powieści kryminalnych pt. "Uwikłani " zakończył się grubo po północy. Bardzo dobry film kryminalny. Nie gustuję w tego rodzaju filmach ale,oglądałam z zaciekawieniem, głównie ze względu na aktorów. Nawet w rolach epizodycznych zagrali w tym filmie nasi najwybitniejsi aktorzy. Było więc co oglądać.i kogo............ Przed dwoma laty 13 pażdziernika 2016 roku odszedł od nas aktor Andrzej Kopiczyński  niezapomniany "Czterdziestolatek" Wspomnijmy go dzisiaj. Ile radości mieliśmy oglądając serial i film z jego udziałem. Jak bardzo nas bawiły i wzruszały jego perypetie życiowe..Niestety,nieubłagana choroba, zbyt szybko zabrała nam pana Andrzeja . Niech spoczywa w pokoju. Dobrze ,że każdy z nas może sobie obejrzeć jeszcze film na dvd i przypomnieć sobie tych aktorów którzy odeszli. Ja bardzo często wracam do starych filmów. Szczególnie, w okresie listopadowego czasu ,
wspominania tych co od nas odeszli. To polecam szczerze.Napisała Halina cdn. 

Brak komentarzy: