wtorek, 2 października 2018

Bramki 2 pażdziernika 2018 roku Coś się dzieje..........

Bramki 2 pażdziernika 2018 roku  Mamy słońce, nie ma wiatru - jest pięknie,choć trochę chłodno. Ale,nie ma się co dziwić to już jesień. Liście już w dużych ilościach się przebarwiają i spadają z drzew. Wczoraj spotkała mnie miła niespodzianka. Po południu dzwonek patrzymy a, to pan listonosz, w czerwonym samochodzie ma dla nas przesyłkę. Ja, dostałam prezent z mej rodzinnej miejscowości na Sląsku. Dwie książki opisujace zdarzenia z moich stron rodzinnych a wydane przez miasto Rydułtowy w ramach promocji miasta. Pięknie wydane z cudownymi ilustracjami prawdziwe perełki wydawnicze .Bardzo się ucieszyłam .To moja kochana pani Kasia, starszy kustosz Biblioteki Miejskiej pomyślała o mnie i zadała sobie tyle trudu, aby mi je wysłać. Jest to bardzo dobry człowiek życzliwa ,pomocna bardzo osoba. Pan listonosz miał także dla mnie druki do wypełnienia, aby można do domu do skrzynki wrzucać zwykłe listy polecone. Mam druki wypełnić i oddać na pocztę.To wielkie dla mnie udogodnienie i bardzo za to dziękuję,że ktoś o nas pomyślał. Oby nigdy już więcej nie powtórzyła się  sytuacja z przed kilku dni. Ciekawa jestem tylko jednego, czy jednak czasem ktoś będzie mógł uzyskać jakąś informację przez telefon.No,bo po co w końcu jest ten telefon ?Napisała Halina cdn. Miłego dnia życzę,........

Brak komentarzy: