sobota, 27 października 2018

Bramki 27 pażdziernika 2018 roku. Co zrobić?...........

Moi kochani ! W tytule tego wpisu jest pytanie. ?Jeden z młodych ludzi, czuje ogromna awersje, do moich codziennych wpisów z informacją  o nowym wpisie na blogu . Uważa iż,jest to spam i psuję tymi wpisami internet, a konkretnie pewną stronę zachęcając do czytania mego bloga. Może istotnie ma rację. Jest młody i pewnie wie wszystko lepiej niż my, starszyzna. Tak ,to jest .Starość nie jest, ani piękna ani interesująca. Odważają się starsi ludzie na pewne rzeczy jakby ,z zasady przynależne ludziom młodym. Jak śmią wypisywać w internecie swoje poglądy,myśli......Siedzieć cicho,zasilać swoimi osobami wszelakie pielgrzymki, szykować datki dla pewnego biskupa i cieszyć się ,że jeszcze żyjecie. Takie jest przesłanie młodego pokolenia które nijak, nie może zrozumieć ,że tuż za rogiem ,,czeka już na niego  starość. Czas szybko leci i ani się nie obejrzą  zawrą bliższa znajomość z starością.No,chyba ,że ludzkość znajdzie cudowny lek na wieczną młodość Napisała Halina cdn.

Takie piękne i potrzebne pozycje wydało miasto Błonie Milego dnia życze

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko!
Nie jesteś odosobnionym przypadkiem. Ja też otrzymuję komentarze o likwidacji bloga ponieważ zaśmiecam internet. Na początku próbowałam tym osobom odpisywać a teraz? teraz jak tylko wejdę na swojego bloga i zobaczę taki komentarz.
OD RAZU KASUJĘ.
Ja mam zasadę. Jeżeli pierwszy raz odwiedzam jakiś blog i nie spodoba mi się, to więcej tam nie wchodzę.
Szkoda, że te osoby piszą anonimowo i nie możemy ocenić ich blogów.
Całuję i pozdrawiam:)