niedziela, 28 października 2018

Bramki 28 pażdziernika 2018 roku Po prostu dziękuję.......

Moi Drodzy ! Jest złoto wokół nas .Nie ma wiatru.Wielki spokój . Kocham taką pogodę. Potrafię nawet przeboleć brak słońca. Tytuł tego wpisu dokładnie oddaje stan mego ducha. Jestem bardzo szczęśliwa ,i bardzo dziękuje wszystkim tym którzy tak pięknie i celnie mnie wspierali w sytuacji dość trudnej dla mnie. Po prostu dziękuję............... Mieszkam od roku 2010 w naszej gminie. I dopiero od tego roku  kiedy nieco uspokoiły się sprawy rodzinne, mogłam więcej czasu poświęcić na poznanie, choć tylko wirtualnie całej gminy. Nazwy różne : Bieniewice ,Pas,Dębówka,i inne............nic mi nie mówiły .Teraz kiedy zapoznałam się z  świetną mapą wydaną przez Urząd Gminy Błonie poznałam gdzie znajdują się te miejsca i dowiedziałam się oczywiście skrótowo o ich historii. Wiem ,gdzie w stosunku do świata znajduje się nasza urocza wieś Bramki.Poznałam historię powstania parafii pod wezwaniem Maksymiliana Kolbe.Napisała Halina cdn.Tu mieszkamy
Kilka fotek
Z tego zdjęcia zimowego jestem bardzo dumna Widać  na nim kościół w Bramkach.Zdjęcie robione telefonem komórkowym z okna domu.Miłego dnia dla wszystkich.

1 komentarz:

♥ Łucja-Maria ♥ pisze...

Halinko!
Zdjęcie zimowe prześliczne.
W sam raz na karteczkę bożonarodzeniową
Całuję i pozdrawiam:)