wtorek, 30 października 2018

Bramki 30 pazdziernika 2018 roku.Cały czas to samo?...........

Moi kochani. Pogoda dziwna. Jest słońce ,jest ciepło i jest duży wiatr.  I dlatego, taka pogoda nie jest dla mnie. Nie znoszę wiatru . .Działa na mnie wyjątkowo destrukcyjnie. ...... Przypadkiem dzisiaj przez chwilę wpadłam do tv  Jedynki i posłuchałam chwilę wywiadu  jaki przeprowadzał pan Krzysztof Ziemiec z panem Michałem Szczerskim  doradcą Prezydenta .I odniosłam wrażenie ,że za to ,że tyle nie trafionych wystąpień i gaf jest udziałem pana Prezydenta -odpowiedzialni są doradcy Prezydenta. To oni mu tak doradzają ,że nie wiadomo czy się cieszyć czy płakać. Bardzo to jest przykra sprawa. Myślę ,że jednak pan Prezydent powinien poczytać więcej w necie Bo prości ludzie mają zdrowo rozsądkowe spojrzenie na wiele spraw i można się wiele nauczyć. Bo, przecież do starości się uczymy,a czasem głupi umieramy. To takie kilka  słów zwyczajnej osoby tego gorszego sortu.............Napisała Halina cdn. Miłego dnia.

Brak komentarzy: