środa, 24 października 2018

Bramki 24 pażdziernika 2018 roku Obietnice na co się zdały?.........

Moi kochani.  Jaka jest pogoda każdy widzi. Ja ,mam za oknem w pokoju ,w którym piszę te swoje mądrości do Was, potężne drzewo. Jest to dąb bardzo piękny .Prawdziwy pomnik przyrody. Zgubił już sporo liści ,ale się nie daje. Bardzo się dzisiaj kołysze na wszystkie strony. Zasłania nam latem całe południowe słońce, za to zimą słońce pięknie nam dogrzewa dom..............    Moi drodzy!  napiszę coś ciekawego. Otóż dnia 27 pażdziernika 1904 roku w Nowym Jorku uruchomiono pierwszą nitkę metra./Nie pomyliłam daty/ Jak to się ,ma do naszych planów budowy metra pomyślcie sami.,I kiedy wczoraj przeczytałam ,że pan Jaki jako kandydat na Prezydenta Stolicy poległ przez metro, zwątpiłam całkiem. Ludzie nie uwierzyli, wcale w jego zapewnienie wybudowania jeszcze kilku nitek metra, i uznano to za bujdy które, nie przystoją kandydatowi na tak prestiżowe stanowisko. Jak było naprawdę pewnie się wkrótce okaże A póki co, przyznajcie sami Ameryka to Ameryka .Cały wiek , my jesteśmy do tyłu.W budowie metra oczywiście ,żeby nikt nie miał wątpliwości. To tyle na dzisiaj..... Napisała Halina cdn. Miłego dnia dla wszystkich 

Patusia w centrum dowodzenia.




Brak komentarzy: