czwartek, 24 stycznia 2013

Dziwny jest ten swiat............

Slowa pieknej piosenki,wlasciwie songu Czeslawa Niemena przyszly mi na mysl kiedy postanowlam jednak ,dzisiaj cos napisac.Takie dziwne sie sprawy dzieja wokol nas,ze az czasami robi sie strasznie.Dziennikarze w pogoni za sensacja "newsami" nie uszanuja nikogo.Opisuja takie rozne wrecz intymne sprawy dotyczace znanych osob ,calkiem bezkarnie.Celuja w tym nasze dwa czolowe tabloidy "Fakt" i "Super Express".Przyznam sie ,ze i ja kiedys namietnie je czytalam.Odkad przeprowadzilam sie do Bramek i trudno byloby mi codziennie  kupowac te gazety,odzwyczailam sie calkiem od tych pseudo sensacji.Jest to tez jeden z wielu pozytywow naszego zamieszkania tu na wsi w Bramkach.Wlasciwie tak naprawde sa same pozytywy.Spokoj,cisza,staly kontakt z naszymi bracmi mniejszymi,przebywanie w pieknym otoczeniu.Akurat nasz dom i naszego sasiada Pana W.jest ostatnim w nomen omen pieknie nazwanej uliczce.Bajeczna bo taka nazwe nosi nasza uliczka.I tylko do nas i do sasiada czasem jakis samochod przyjedzie.Jesli chodzi o opieke zdrowotna na ktora tak wszyscy narzekaja -my mozemy sie tylko cieszyc i byc dumni ,ze tak wspaniale sie tu nami nasi lekarze i pielegniarka zaopiekowali.Teraz kiedy spadl duzy snieg ,nasza uliczka zostala pieknie oczyszczona przez duzy plug juz dwa razy.Sa 3 dosc dobrze zaopatrzone sklepy spozywcze.Jesli czegos nie ma ,personel zapisuje i za kilka dni juz jest.Pelen komfort i luksus.Przy parafii pod wezwaniem Sw.Maksymiliana Kolbe istnieje prezny osrodek Caritas ktory prowadzi tak rozlegla dzialalnosc,wsrod spolecznosci miejscowej,ze nie ma sie czego wstydzic.Im sie bardzo chce chciec.U nich wszyscy ktorzy potrzebuja uzyskuja pomoc.Patronuje im i pomaga jak moze nasz wspanialy proboszcz.Polecam wszystkim ktorzy to czytaja spacerek na strone  www.Moje Bramki.pl tam tez mozna poczytac co sie u nas w tych Bramkach dzieje.Bardzo mnie osobiscie podoba sie wspaniala dzielna mama naszego proboszcza.Jej dobre serce i zainteresowanie ludzmi sama odczulam swego czasu.Dobrze jest mieszkac w tych Bramkach.Zeby nie bylo tylko tak laurkowo.Byc moze ,ze sa jakies problemy dotyczace mieszkancow ale,ja ich nie mam i oby tak bylo zawsze.Dzisiaj pada caly dzien gesty snieg.Ale sie nie boje ,ze nas zasypie-bedzie dobrze.Caly czas  radio program I-szy podaje rozne wiadomosci z sejmu.Sa bardzo dziwne sprzeczne z soba komunikaty wzajemnie sie wykluczajace.Cale nasze polskie piekielko.Dzisiaj glosuja ustawy o zwiazkach partnerskich.Ciekawam jakie macie zdanie moi drodzy na ten temat? No! wlasnie "dziwny jest ten swiat" Pozdrawiam serdecznie........cdn Hala.......

3 komentarze:

~Łucja-Maria pisze...

Witaj Halinko!
Aby czegoś nie przegapić, Twój blog odwiedzam jako pierwszy. I jak zawsze, same pozytywy.
I bardzo dobrze. Dosyć już tego narzekania. A co do ustawy o związkach partnerskich? W wielu krajach to prawo jest już dawno ustalone.
Nie mam nic przeciw związkom. Denerwuje mnie ich obnoszenie się na wszelakich paradach. Te umizgi, całowania, dotykania...
Nie jestem pruderyjna, ale taki widok zniesmacza...
Serdecznie pozdrawiam

~rennata pisze...

A gdzież te cudowne Bramki??:))
Związki partnerskie tak,homozwiązki tak-skoro sie kochaja i chcą byc razem...Ale dzieci dla związków homoseksualnych-zdecydowanie NIE.

~lewym Ok pisze...

no tak zycie innych bardziej nas oburza niz zycie nas samych sa tacy co sie tym fascynuja mnie to mierzi i szkoda mi wydawac pieniedzy na tego typu liter.wystarczy jak sobie ulakaza takie gazetki pzejze i juz wszystko wiadomo ;9 dziekuje za wizyte bo przypuszczam ze to Ty mnie odwiedzilas :)