wtorek, 15 stycznia 2013

Moja cierpliwosc dobiega konca................

 Jesli ja musze stracic okolo godziny ,zeby wogole zaczac pisac mojego posta to przepraszam bardzo ,chyba cos jest nie halo.Byc moze iz,wina jest  obopolna ,ale jesli zwracam sie do pomocy administracji bloga ktos powinien mi cos odpisac chocby tylko wez sie babo odczep,lub,zejest to moja wina.Jednak mysle ,ze kiedy inne programy chodza mi prawidlowo, moja wina nie jest juz taka oczywista.Chcialam zamiescic zdjecie mojego obrazka -stracilam godzine i nic z tego.Kiedy juz sie wydawalo ,ze juz jest dobrze wyskakiwal "blad na stronie" lub po prostu wszystko sie zawieszalo.......Okazuje sie ,ze opor materii nie ma konca.Jest to po prostu jeden wielki koszmar nie do przeskoczenia.Gdzies wszystko ginie.W tej chwioili wydawalo mi sie ,ze juz sie obrazek zapisze.Zostalo tylko puste miejsce a sama obrazek sie nie pokazal.Fajnie prawda?.W Bramkach piekna zima .W nocy spadlo duzo sniegu.Nie ma juz niestety kotkow,malych sierotek.Jednego zjadly walesajace sie psy.Jeden zostal podobno zabrany przez kogos do leczenia.Najladniejszy ,najzdrowszy zostal znaleziony martwy w takiej budzie po psach gdzie sie schronil.Bardzo zalowalam ,ze nie zabral go maz do naszego domu.Wczoraj zaginal ostatni z czworki malych kotkow.Tez nie wiadomo co sie stalo.Poniewaz od kilku lat pisze dla siebie samej codziennik,wczoraj zajrzalam pod ta sama date ico tam napisalam rok temu.Pogoda taka sama .Na zmiane plucha i mroz.Nie jest to zdrowa sytuacja.Ale gorsze rzeczy juz przezylismy i dalismy rade.

Wczoraj bylo takie wstepne posumowanie wynikow grania WOSP przez Jurka Owsiaka. Tradycyjnie juz zachrypniety ale przeszczesliwyJ.Owsiak powiedzial ,ze znowu sie udalo.Sukces nie zaprzeczalny.Maz moj w niedziele poszedl do kosciola uzbrojony w kase dla Orkiestry.Niestety w Bramkach nie zbierano nigdzie pieniazkow.Wiec pozostaly nam tylko SMS.Jednej rzeczy w tym nie pojmuje ? Dlaczego kosciol ma tyle zastrzezen do Orkiestry..Przecie cel i kosciola i Orkiestry jest ten sam.Moze to tylko zazdrosc ?Moze chodzi o zupelnie co innego?Az,boje sie pomyslec.To,ze w tym roku postanowiono zwrocic uwage na ludzi starszych,i wspomoc polska geriatrie,uwazam za bardzo wazna sprawe.Wieloletnie zaniedbania,trzeba naprawic.Mam nadzieje ,ze ofiarnosc naszego spoleczenstwa nie pojdzie w tym wzgledzie na darmo i po magazynach szpitalnych nie beda sie poniewieraly sprzety i urzadzenia zakupione przez WOSP.Bo i tak sie zdarzalo..Ale co by nie mowic wspaniala jest ta orkiestra Swiatecznej Pomocy.Oby tylko J.Owsiakowi dalej dopisywalo zdrowie i mogl nas witac swoim Sie ma za rok.Lata leca a on jest taki sam.Niespozyta energia i wiara w slusznosc swego postepowania to wielka sila naszego Frontmena Dobroczynnosci..Podejrzalam poczatek mego postu i jednak sie ten obrazek pokazal.Ciesze sie .To takie proby akwareli.Wogole to jest taki problem ,ze moje najladniejsze obrazki maja wiecej MB a tylko wolno do 1 MB publikowac.Podobno mozna to jakos obejsc ale, ja nie umiem.Chyba ,ze ktos z moich przyjaciol mi pomoze i krok po kroku wyjasni jak to zrobic.Bede bardzo wdzieczna.Pozdrawiam serdecznie....cdn....Hala

Brak komentarzy: