czwartek, 31 stycznia 2013

Konkurs na Bloga Roku 2012

Wszystkim ktorzy glosowali na moj blog serdecznie dziekuje.W mojej kategorii zeby sie dostac do pierwszej dziesiatki trzeba bylo miec minimum 350 glosow.To dla mnie bylo nieosiagalne.Jeszcze raz dziekuje.Dostala sie za to moja znajoma Marysia Waclawek ktorej serdecznie gratuluje.Bardzo tez prosze zeby sie nie smucila druga moja dobra znajoma pani Ania Malinka to jej pseudonim.Jest swietna i napewno bedzie miala duzo czytelnikow swoich pieknych blogow.Pozdrawiam serdecznie.

3 komentarze:

~Lucja-Maria pisze...

Bardzo boleję, że Hania-Malinka niedostała się do finału.
Marii, gratuluję.
Serdecznie pozdrawiam

~Maria pisze...

Jesteś cudowną kobieta i zawsze o wszystkich pamiętasz .

~Malina M* pisze...

HALINKO - CZUJĘ SIĘ TERAZ JAK OSTATNIA ŚWINKA i to taka, co ryje w korycie ... o!!!
nic mnie nie usprawiedliwia, że nie wiedziałam o tym, że wystartowałaś - no, nie wiedziałam i nie zagłosowałam, oj szkoda, czuję się z tym jak ostatnia ...
widzisz Halinko - człowiek zabiegany a przyjaźń mierzy się czasem ofiarowanym przyjaciółce - ej kiepska ze mnie przyjaciółka ...
no zdenerwowałam się na siebie ...
mam nadzieję, że wybaczysz !!!!
Marysia pisała na fejsie to wiedziałam i zagłosowałam
MIAŁABYŚ MÓJ GŁOS I GŁOS MOJEJ MAMUSI DANUSI
------hALINKO MOJE BLOGI NIEWIELE DOSTRAŁY
MALINOWY 39 GŁOSÓW A ALBUM 22
caps się włączył
Halinko pozdrawiam i jeśli jeszcze na taka wrednotę jak ja możesz patrzeć to wybacz , że mnie było mnie tam gdzie być powinnam ... za rok się poprawię