poniedziałek, 10 września 2018

Bramki 10 września 2018 roku Czy można temu uwierzyć?

 Bramki 10 września 2018 roku . Pogoda piękna słoneczko ładnie świeci i wcale nie ma wiatru.Jest cudnie. W dzisiejszym wydaniu pisma "Tele tydzień" dwie strony wynurzeń pani Marii Pakulnis aktorki którą ,sobie ogromnie ceniłam, na zadany jej temat: Jak pozbyłam się bólów stawów spowodowanych artrozą które zatruwały mi życie.?....... Jako ,że ja  też cierpię na to schorzenie żywo się tym  zainteresowałam. Zadne leki jak do tej pory, nie były w moim przypadku skuteczne,wiec pomyślałam kobieto na co czekasz? Czytając dalej ,  już byłam mniej entuzjastycznie nastawiona do całej informacji Jeszcze jeden cudowny lek ,który jeśli byłby skuteczny dawno, powinien dostać Nobla.Wiadomo przecież, od dawna ile ludzi zmaga się z tą okropną chorobą na całym świecie..Intryguje mnie tylko, poparcie tak świetnej aktorki dla tej reklamy.No,cóż chyba to jednak prawda ,że żaden pieniądz nie śmierdzi..Swoją drogą zapytam jednak panią Marię na Facebooku  co o tym tak naprawdę sądzi tak całkiem za darmo .Może mi odpowie? To wtedy może zamówię sobie ten lek.
Miłego dnia życzę Napisała Halina cdn.

1 komentarz:

Malina M* pisze...

mAMCIA TEŻ CIERPI NA STAWY, ZWŁASZCZA TERAZ, GDY ZBLIŻA SIĘ JESIEŃ

HALINKO - LUSIA WRÓCIŁA !!!!!!