niedziela, 2 września 2018

Bramki 2 wrzezśnia 2018 roku Piękny dzień złotej jesieni.

Bramki 2 września 2018 roku .Jest dzisiaj piękny złoty dzień. Co prawda jeszcze liście nie spadają ale, już czuć rano i wieczorem ,że niehybnie zbliża się jesień. Jest pięknie i bezwietrznie tak jak ja lubię. Dzisiaj obejrzałam w godzinach rannych transmisję z koncertu  w Toruniu pt. " Dziękczynienie w rodzinie".  Między innymi występował też , tam piosenkarz którego ostatnio uwielbiam  słuchać  -pan Damian Holecki .Jest to śląski bard śpiewający w stylu Mieczysława Fogga piękne czułe piosenki o miłości i jej blaskach i cieniach a także nastrojowe szlagiery jak to nasi ślązacy  mówią. Koncert był bardzo ładny ,pięknie były dobrane utwory i rytmiczne szybkie i wolne. Widzowie się pięknie bawili, tańczyli i mieli szampańskie humory. Pan Damian sam prowadził konferansjerkę i wszystkich rozruszał i śpiewali gromko. Ja miałam pełny relaks. Mam w domu trudne dni ,/ trudna choroba meża/ i bardzo mi potrzeba takiego relaksu aby ,sobie odwrócić   uwage od swoich trosk.Moi kochani dobrej niedzieli Wam życzę.Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: