poniedziałek, 3 września 2018

Bramki 3 wrzesnia 2018 roku Stres ? Jak z nim walczyc?.......

Bramki 3 września 2018 roku.  Jest ślicznie ,ciepło zapowiada się piękny dzień. Takie przedłużone lato. Ostatnio mam w domu dość stresowe sytuacje ale,kto ich nie ma? Mam tylko z tym stresem taki kłopot  ,że ja stres  zajadam. Jak tak ,dalej pójdzie to niedługo stanę się grubą starą tłustą babą.Jestem przerażona, ale mam, nie wielki ,wpływ na to co się wokół mnie dzieje, w  życiu społecznym i w mojej rodzinie. Celowo najpierw wymieniłam życie społeczne bo ten stres, zajmuje już 3/4 mego życia codziennego .Co będzie dalej i jak sobie z tym dać radę, póki co nie bardzo wiem. Najlepsze byłoby chyba wylogowanie się z wszystkiego  i zajęcie się czym innym i wyjazd w inne otoczenie.Niestety ,jest to w tej chwili zupełnie nie możliwe. Jest jak jest , i na tą chwilę nic się nie zmieni. Dzisiaj zostałam ja z mężem ,zaproszona do Błonia do sali OSP Błonie  na ewent na którym prezentem ma być  tablet którego zalety  pięknie mi  wytłumaczył pan z organizacji tego spotkania. Jeśli zabiorę ze sobą znajomą parę,też dostanie ten tablet. W darmowe prezenty nie wierzę a ma jeszcze być prelekcja o smogu i podejrzewam ,że firma która produkuje różne czujniki ochoczo nam je sprzeda po "okazyjnej" bardzo cenie.

.I tak się nam kręci ten świat,
a my w nim jak łódka na bezkresnym oceanie.Napisała Halina cdn. Miłego dnia.

Brak komentarzy: