piątek, 28 września 2018

Bramki 28 września 2018 roku Dzien jak co dzień............

Bramki 28 września 2018 roku. Pogoda złoto jesienna ale jest chłodno i jest spory wiatr .Każdy dzień w moim domu zaczynamy jednakowo. Sprzątanie dwóch kuwet ,sprzątanie misek i ich mycie, nakładanie świeżego jedzenia. Zażywanie tabletki którą muszę połknąć, co najmniej 20 minut przed śniadaniem i następnie śniadanie. Staram się aby śniadanie jeść razem z moim mężem,wtedy mogę zaobserwować jak on się czuje. Jego choroba nie jest łatwa, ani wiadoma, ma tyle nieprzewidzianych objawów więc taka poranna obserwacja jest bardzo ważna. Ktoś z Was może powiedzieć, - co ona nam tu wypisuje? ale,ja mam do tego, co dzieje się, wokół mnie, bardzo otwarte podejście. Ktoś kto chce, za wszelką cenę chronić swoje życie prywatne nie powinien wcale korzystać z mediów społecznościowych, bo jest po prostu nie wiarygodny. Może ja ,nie mam racji ale tak ,uważam, i tego się trzymam. Po śniadaniu siadam w moim kąciku i zaczynam rozmowę z Wami. Czytam co do mnie napisaliście wieczorem i piszę moją codzienną rozmowę z Wami. Opiekujemy się dwoma kotami i dwoma psami  na co dzień. Takie są moje poranki i jak mi się wydaje wasze pewnie ,są podobne. Z kalendarza: jutro pan Lech Wałęsa
 ma urodziny życzymy mu dużo zdrowia i miłości.Wszak jak mamy te dwie rzeczy mamy wszystko.Napisała Halina cdn.

Brak komentarzy: