piątek, 7 września 2018

Bramki 7 wrzesnia 2018 roku ...... Dzisiaj po..........

Bramki 7 września 2018 roku. Wczoraj  obchodziliśmy w domu 82 rocznicę urodzin mego męża Michała. Skromnie rodzinnie i trochę smutno.Choroba mego męża jest z tych bardzo trudnych,nieuleczalnych.CHAD to choroba elitarna atakująca bardzo zacne głowy, ludzi bardzo zdolnych,  bardzo znanych z swoich dokonań artystycznych ,literackich,super uzdolnionych technicznie -/to mój mąż/,lecz niestety,choroba ta nie pozwala na super osiągnięcia i mocne rozwiniecie zdolności. Piszę tak dużo na ten temat bo wiem, jak mała, jest wiedza na temat tej choroby. W necie można się o niej,. dużo dowiedzieć i  zobaczyć kilka nazwisk osób które na nią chorowały.Towarzystwo bardzo przednie. Zycie z nią jest bardzo trudne i wymaga od wszystkich, wiele uwagi ,dobrej woli, zaangażowania,poświęcenia. Moi kochani  mam wspaniała rodzinę imam nadzieje ,że razem damy radę i bę
dzie u nas wszystko dobrze.Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrego dnia Napisała Halina cdn.Na tym zdjęciu moja jesienna impresja Sama to zrobiłam  i zrobiłam to zdjęcie.


Brak komentarzy: