sobota, 8 września 2018

Bramki 8 września 2018 roku.Messenger cudowna sprawa.

 Bramki 8 września 2018 roku. Moi kochani nawet ,nie macie pojęcia jak się cieszę Wreszcie po tak długim czasie doceniłam możliwości Messengera. Cudownie można przesyłać różne wiadomości na piśmie ale, i dzwonić i rozmawiać z sobą.Ja mam akurat duży stacjonarny komputer biurowy HP. Nie ma on wbudowanej kamery ,co w moim przypadku jest bardzo korzystne.  Nikt się nie przestraszy jak mnie ,zobaczy na żywo. Mam też laptop Acer ale mało z niego korzystam. Najłatwiej mi się pisze do Was na zwykłej klawiaturze biurowej, jak w starej maszynie do pisania.  W smartfonie Samsung mam też Messengera i wczoraj kiedy zadzwoniła do mnie moja przyjaciółka, zza  Oceanu z pięknej Californi przeżyłam szok. Dobrze ,że nie włączyłam wideo bo jeszcze, by się przestraszyła tego, co by zobaczyła. Pogadałyśmy dość długo i to  mnie tak pocieszyło,że zasnęłam potem bardzo szybko, bardzo szczęśliwa. Jak widać w moim szarym życiu, taki telefon potrafi zdziałać cuda, lepiej niż te wszystkie tabletki" na sen." Było cudownie z kimś miłym tak od serca pogadać. Dzisiaj pogoda ma się zmienić, co ja już czuję w moich kościach.Moi kochani spokojnego dobrego dnia .Napisała Halina cdn

1 komentarz:

Zbigniew Wereszczynski - moje fantazje pisze...

Ja używam Skype ale do kontaktu z córka. Wszyscy przywykli do mojego wyglądu stracha na wróble to się nie przestrasza. Pozdrawiam.