niedziela, 30 września 2018

Bramki 30 wrzesnia 2018 roku Było mi przykro.............

Bramki 30 września 2018 roku. Pogoda się zmienia dość  gwałtownie. Jest już jesień.Wiele drzew ma już kolorowe liście.Tylko piękne dęby ,prawdziwe pomniki przyrody, duże rozłożyste ,najdłużej są zielone .Za to ,najdłużej czekamy na liście dębu wiosną. Dzisiaj jest spory wiatr i jest po chłodnej bardzo nocy dosyć zimno.  Od kilku dni robiłam przetwory z papryki którą dostałam w prezencie od bardzo sympatycznych znajomych z Bieniewic. Urosła im pięknie.Dorodna ,mięsista jak z Bałkanów.To za sprawą dobrej temperatury tego lata. Było gorąco -piękne lato.......... Wczoraj wieczorem czekając na serial obejrzałam kawałek dziennika tv i bardzo mnie zdenerwowali. Mogli sobie darować .W dniu 75 rocznicy  Urodzin Lecha Wałęsy wysmażyli taki paszkwil ,że klękajcie narody. Komu i czemu to miało służyć zupełnie tego nie pojmuję.  Przecież,każdy z nas zna historie i taka czy inna nadinterpretacja tego nie zmieni a, z młodych polaków, którzy tych lat nie przeżyli robimy idiotów. Co, na pewno się zemści w następnych pokoleniach i będzie bardzo bolesne.Nie, sądziłam ,że można się aż,tak w tej tv zapomnieć i pleść takie androny takie nie prawdziwe bzdury i to w dniu święta naszego rodaka laureata Pokojowej Nagrody Nobla.To nie honor i wielki wstyd. Napisała Halina cdn.Miłego dnia.
Te kwiaty to dla naszego Lecha.Dużo zdrowia .

Brak komentarzy: