czwartek, 6 września 2018

Bramki 6 września 2018 roku Po porannych zamgleniach.............

Bramki 6 września 2018 roku.  Rano w dniu dzisiejszym cały pejzaż zakryty był gęstą mgłą. Mgła utrzymywała się do godziny 10 -tej .W tej chwili jest piękne słońce, - iście cudowny dzień babiego lata.W taką pogodę to chce się żyć. Dziś mego męża 82 -gie urodziny. Zamówiłam bukiet czerwonych róż razem z towarem z Tesco. Niestety róż mi nie dostarczono podobno brakło .Chciałam mieć jakieś kwiaty w domu a ,że była ku temu okazja......... ale sromotnie się zawiodłam.Tesco się chyli ku upadkowi. Zamknęli już bardzo dużo sklepów w całej Polsce. Trwa wielka wojna sieci handlowych. W tej chwili przoduje sieć handlowa  Lidla .Ale oni nie dostarczają towarów do domu klienta.W mojej sytuacji  dowóz do domu  zakupów jest bardzo ważny.Nie wiem kto jeszcze na naszym terenie dostarcza towar do domu, muszę się tej sprawie dobrze przyjrzeć .Bo to bardzo duża wygoda jak dla nas .Moi kochani dobrego zdrowego dnia  życzę Wam Bawcie się dobrze Napisała Halina cdn.
Ten kolaż zrobiłam kilka lat temu i przypominam jakie to piękne astry u nas rosły.


Brak komentarzy: