wtorek, 4 września 2018

Bramki 4 wrzesnia 2018 roku. Czy lepiej wiedziec czy nie wiedzieć?............

Bramki 4 września 2018 roku. Dostęp do internetu i zawartych w nim treści może być wielkim dobrodziejstwem ale także przekleństwem. Szczególnie jeśli chodzi o informacje dotyczące chorób ,leczenia, i skutków leczenia czy nieleczenia naszych chorób. Kiedy odbierałam wynik tomografii kręgosłupa  i spojrzałam w twarz pana doktora  zobaczyłam ,że nie był w stanie mi nic dobrego powiedzieć. Pokiwał głową i powiedział -kręgozmyk -gdyby pani była młodsza to może ....... ale w pani wieku to już tylko leczenie zachowawcze. Kiedy wystukałam w necie to magiczne słowo" kręgozmyk  to zrozumiałam dlaczego miał taką minę. Dzisiaj sobie na spokojnie popatrzyłam w necie co i jak  i wiem,że mam każdy dzień darowany kiedy jeszcze jako tako przy pomocy chodzika czy kul mogę się poruszać. Na ewent na który nas zaproszono, się niestety, nie mogłam wybrać. Nie miał nas, kto zawiezć.  Jest mi bardzo smutno ale,sie z Wami  podzieliłam i już mi lepiej. D



obrego dnia Halina cdn.
Przepraszam za te zwierzenia chorobowe ale,czasem trzeba coś z siebie wyrzucić.

Brak komentarzy: