niedziela, 28 sierpnia 2011

Szukam wciaz..............

Czego tak szukam?Poniewaz,jestem jeszcze dosc mloda internautka/choc wiekiem dosc mocno zaawansowana/musze nadrobic kilkuletnia nieobecnosc w internecie.Jest jeszcze tak duzo miejsc w ktorych jeszcze nie bylam.Tyle hasel ktore kryja dla mnie nieznane mi tresci.Odkrywam /przepraszam za porownanie/jak Krzysztof Kolumb nieznane mi lady.Jestem zafascynowana mnogoscia tresci ktore kryja wystukiwane przezemnie hasla.Mysle ze nie starczy mi zycia,by poznac wiekszosc tych wszelakich informacji.Szukam informacji o miejscach z ktorych pochodzi moja rodzina.Pozornie niewazna zdawaloby sie wiadomosc ,potrafi mnie tak zelektryzowac ze nic innego sie wtedy nie liczy.Bardzo ,niestety wstydliwa sprawa jest moja slaba znajomosc jezyka angielskiego.Bylo sie uczyc-mozna tak powiedziec,Ale kiedy ja bylam uczennica w szkole uczono nas jezyka rosyjskiego,i bardzo dobrze nas uczono.Calkiem niezle jezyk rosyjski pamietam.Lubilam czytac w oryginale lektury z jez.rosyjskiego.Ale internet to glownie jezyk angielski.Musze sie mocno podpierac slownikiem aby wiedziec oco chodzi.Wszystkie komendy sa w angielskim.Juz duzo umiem,ale gdzie mi tam do mlodych.Tez chyba mi czasu braknie.Po wystukaniu nazwiska mego meza ukazalo sie kilkadziesiat informacji o ludziach noszacych to samo nazwisko.Mysle ze ten ktory nadal temu poczatek /tej calej rodzinie/to nasz wspolny przodek.Tylko jak to wszystko usystematyzowac,ulozyc chronologicznie to juz chyba trzeba wiekszej wiedzy genealogicznej.Ostatnio zaskoczylo mnie np.takie haslo-informacja .Saal-Bulas syndrome .Musze zglebic ten temat.Co to takiego?Napisze co sie dowiedzialam w najblizszym czasie Hala.cdn

Brak komentarzy: