sobota, 13 sierpnia 2011

Znowu smutne wiadomosci..........

Bardzo sie wczoraj zdenerwowalam  na wiesc o nowej katastrofie tym razem kolejowej.Bardzo niekomfortowa sytuacje ma nasz premier.Cala jego kadencja obfitowala w tragiczne wydarzenia.Byly wszystkie mozliwe tragiczne katastrofy.Jeszcze teraz na koniec kadencji, musi sie zmierzyc z duzymi problemami.Jakby tego wszystkiego bylo malo do tej pory.Podziwiam determinacje premiera i zaangazowanie pani minister Kopacz na miejscu katastrofy.Szczescie w nieszczesciu ,ze nie bylo wiele ofiar smiertelnych.Rannym podobno nie zagraza nic zlego.Jakos z tego wyjda,ale co sie nacierpia to tylko oni wiedza.Cala akcja ratunkowa przebiegala niezwykle sprawnie.Wszystkie sluzby sie wspaniale sprawdzily.Towielka pociecha w tym nieszczesciu.Bardzo bylabym szczesliwa ,aby juz nie bylo wiecej takich tragicznych wydarzen,niestety sa to tylko moje pobozne zyczenia.Dzisiaj obudzil mnie rzesisty deszcz.Myslalam ze bedzie juz teraz piekna pogoda.Niestety lato sie chyba skonczylo.Ale trzeba miec nadzieje ,ze jeszcze beda ladne cieple dni jesieni-babie lato.Cala rodzina szykuje sie juz do wesela naszego najstarszego wnuka.10 wrzesnia b.r.w kosciele na placu Trzech Krzyzy bedzie slub.Oby sie mlodym wszystko fajnie udalo.Niestety,ja mam takie duze problemy zdrowotne,ze chyba nie bede mogla uczestniczyc w tym wydarzeniu osobiscie,ale myslami i serdecznymi zyczeniami bede z nimi.Nie tak mialo byc.Ale zycie pisze swoje scenariusze i trzeba sie z tym pogodzic.Redakcja bloogu Onet.pl oglosila konkurs na wspomnienia wojenne.Zastanawiam sie czy nie wziac w tym udzialu.Ale ja bym tylko mogla opisac wspomnienia uslyszane od mojej mamy i ze swego bardzo wczesnego dziecinstwa.Pewnie nie o takie wspomnienia chodzi redakcji Onet bloog.Troche takich wojennych wspomnien juz opisalam na poczatku pisania bloogu.Jest godzina 11-ta i sloneczko probuje sie przebic przez chmury.Przeciez w sobote musi byc troche slonca bo wg.legendy matka Boska suszyla pieluszki na sloneczku.Mam nadzieje ze bede  mogla posiedziec na balkonie na sloncu i caly dzien bedzie pogodny.Hala cdn.

Brak komentarzy: