sobota, 11 czerwca 2011

Piekny sloneczny dzien.......

Kazdego dnia budzac sie ze snu,zastanawiam sie jakiz bedzie ten nowy dzien.Jest to wielka niewiadoma.W jednej chwili nie przewidziane zdarzenia moga zmienic los.I piekny sloneczny dzien moze stac sie koszmarem jak z zlego snu.W moim wieku juz wszystko jest problemem.Nogi niesprawne,rece niesprawne a i umysl nie pracuje tak efektywnie jak za mlodych lat.Nie pamietamy co wczoraj bylo na obiad,ale pamiec wsteczna jest wlaczona non stop.Przypominamy sobie wydarzenia z bardzo odleglych lat i mamy wrazenie jakby to wszystko odbywalo sie wczoraj.Coraz czesciej wracam myslami do zdarzen o ktorych wogole,chcialabym zapomniec na zawsze.Niestety,wydarzenia dnia codziennego przypominaja o roznych zdarzeniach z przeszlosci.Wczoraj w tv.byla dyskusja na temat koniecznosci zwiekszenia profilaktyki przeciw zachorowalnosci na raka szyjki macicy.Ja bedac jeszcze dosc mloda osoba doglebnie poznalam ten problem.Tez zachorowalam i bylam leczona jak wtedy umiano.Byly to lata 60-te ub.wieku.Operacja ktorej mnie poddano uratowala mi zycie ale ,cos za cos.Stracilam cala swoja kobiecos i seksualnosc.Stracilam odczuwanie bodzcow w sferze intymnej mojego zycia.Zostalam okaleczona.Dopiero teraz po tylu latach do wiedzialam sie ze ten sposob leczenia ,poczatkow stanow rakowych szyjki macicy byl bledny.Przynosil wiecej szkody niz korzysci.Nawet jakas osoba wytoczyla proces szpitalowi i lekarzom w tej sprawie.Ale dla mnie jest to juz prehistoria.Ale jesli mi wolno,chcialabym serdecznie zaapelowac do mlodych koniecznie sie badajcie,stosujcie profilaktyke,dbajcie o siebie.Medycyna poszla tak bardzo do przodu.Sa nowoczesne metody zapobiegania i leczenia chorob .Jest tylko jeden warunek "nie moze byc za pozno".Pozdrowienia .Hala cdn.

Brak komentarzy: