niedziela, 12 czerwca 2011

Siodmy dzien tygodnia......

Jutro rozpoczniemy nowy tydzien.Trudno przewidziec jakie zdarzenia beda dominujace,jak nasze zdrowie,spokoj w rodzinie i itd......?Pewne rzeczy mozna ustalic juz dzisiaj.15 .06. sa moje urodziny juz dzisiaj na Facebooku mialam zyczenia od cudownego mlodego czlowieka-syna moich znajomych z Sandomierza.Ja obchodze  Urodziny.Na Slasku dzien Urodzin byl zawsze chucznie obchodzony i tak mi zostalo.Jest z tym wiecej zachodu bo trzeba pamietac daty urodzin bliskich.Niektorzy nie wiem dlaczego nie chca zeby im celebrowac dzien Urodzin?Mnie sie jednak  to podoba i przy tym zostane.Czy sie to komu podoba czy nie.Przy okazji zyczen od mlodego Sandomierzanina przypomnialam sobie jakie piekne Urodziny obchodzily tam moje dzieci.Wszystkie dzieci z naszego wojskowego osiedla bawily sie razem.Byl to czas kiedy film "Czterej pancerni i pies"byl na absolutnym topie.Helmofony i rozne akcesoria tatusie wojskowi zdobyli.Wszyscy chcieli byc Jankami i Marusiami.Bylo wspaniale.Moj mocno juz dorosly syn z rozrzewnieniem wspomina te zabawy.Pamieta jeszcze wiele nazwisk i i imion kolezanek i kolegow z podworka.Bardzo jeszcze teraz chcialby sie z niektorymi spotkac.Oczywiscie mozna teraz odnowic stare znajomosci przez internet.Wiwa!!! Internet.Na Facebooku i na Naszej Klasie ja sama spotkalam swoich przyjaciol po 50 latach.Ale to jest juz tylko namiastka "erzatz" tych przyjazni  z mlodych lat.Nasze zycie roznie nam sie ulozylo,czasem nie mamy sie czym chwalic,wolelibysmy o niektorych sprawach zapomniec.Slusznie nie mozna sie ciagle ogladac do tylu.Musimy poznawac nowych ludzi ,nawiazywac nowe znajomosci ,miec nowych przyjaciol,znajomych.Zapisalam sie do Facebooka i Naszej klasy i poznalam juz wiele sympatycznych mlodych ludzi i starszych.Mam grono osob majacych zwiazki z pieknym Sandomierzem i z nimi sobie wspominamy to piekne miasto.Bardzo pragnelabym jeszcze tam pojechac,ale mysle ze bylo by to dla mnie za trudne.Moze jeszcze kiedys sie uda?.Bardzo interesuje mnie tez pochodzenie mojej rodziny.Zaczynam zbierac pewne informacje i widze ze nie braknie mi zajecia jeszcze na dlugie lata.Nie bede sie mogla nudzic i popadac w apatie.Genealogia to bardzo ciekawa galaz nauki.Odkrywanie pochodzenia i korzeni swojej rodziny to frapujace zajecie.Malo jeszcze wiem ale postaram sie  dowiedziec wiecej.Pomagaja mi  bardzo uczynni mlodzi ludzie.Wogole musze przyznac ze fantastyczna mamy mlodziez.Ja jeszcze sie nigdy na nich nie zawiodlam i oby tak bylo dalej.Mysle ze moja rodzina jak zobaczy piekne drzewo genealogiczne tez odczuje dume z poznania wszystkich swoich przodkow.Na tym koncze w siodmym dniu tygodnia.Hala cdn.

Brak komentarzy: