piątek, 24 czerwca 2011

Znowu wieje........

Wreszcie znalazlam troche czasu i poczytalam troche postow w blogach .Piekne i ciekawe rzeczy pisza ludzie w swoich blogach.Maja wspaniala fantazje,literacko tez sa rewelacyjni.Kudy mnie do nich.Jednak mysle ze idla mnie jest miejsce w tej wspanialej druzynie.Gdzies tam pocichutku tez od czasu do czasu moge zaistniec.Wczoraj obejrzalam w necie piekne zdjecia Paryza.Byly to zdjecia panoramiczne stworzone nowa technika jak bym tam byla w srodku tuz kolo wiezy Eiffla.Bylam tym zauroczona.Nie wyjezdzalam w swoim zyciu za granice zbyt czesto.Nie poznalam na wlasne oczy wielu cudow swiata.Musze sie jednak pochwalic iz,wiedze o wspanialych miejscach na swiecie mam duza.Czytalam duzo ksiazek,ogladalam duzo filmow turystycznych geograficznych.Prenumerowalam czasopisma  krajoznawcze,geograficzne i wszystko co wpadlo mi w rece na temat;poznaj swiat.Tak sie jednak mi zycie ulozylo ,ze glownie na wlasne oczy poznawalam nasz piekny kraj Polske.I wcale tego nie zaluje.Przeciwnie, dumna jestem z tego.Jak wielu polakow nie zna naszej ojczyzny.Za to dobrze zna plaze w Tunezji,Turcji.Ja wiem chodzi o klimat,cieplo,piekne plaze.Mysle ze bardzo wazna jest teraz promocja naszego kraju.Nasza prezydencja w Unii powinna nas zdopingowac do lepszego poznania naszego kraju.Mamy co pokazac i robmy toPromujmy nasze morze.jeziora gory.Piekne miasta bogate w zabytki.W przyszlym roku bedzie Euro.Musimy je tak zoorganizowac aby nie dac plamy,jak sie kolokwialnie mowi.Troche nam z drogami nie wychodzi,ale jak sie sprezymy to damy rade.Patrzac na moje wspaniale wnuki widze jaki ogromny potencjal jest w mlodych.Trzeba to tylko madrze wykorzystac.Dac sie im wykazac.Dadza sobie rade.Tylko im nie przeszkadzac,i w nich wierzyc.Hala cdn.

Brak komentarzy: